Origineel feestje organiseren
Een leeftijd dat gevierd moet worden! Je 50ste verjaardag is een bijzondere aangelegenheid. Dat laat je niet zomaar voorbij gaan. Kortom, een origineel feestje organiseren omdat je 50 jaar wordt is dus helemaal geen gek idee.
Van onze opdrachtgeefster kreeg Events & Planning de vraagstelling voor de organisatie van haar 50ste verjaardag. Op zoek naar een geschikte locatie vonden wij al snel de A’DAM toren in Amsterdam. Deze prachtige locatie heeft op de 16e verdieping the Loft. Deze ruimte is exclusief te huur voor allerlei soorten evenementen en feesten. Op zaterdag 3 februari waren wij te gast in deze unieke ruimte. Daarna speelde Harpiste Inge Frimout met veel aandacht en liefde, prachtige nummers op haar unieke harp.
Tijdens het sitdown diner bracht zangeres Krystl met haar pianist de mooiste nummers ten gehore. Krystl, die op dit moment druk bezig is met haar nieuwe trio “The BlueBirds”, samen met zangeressen Elske deWall en Rachèl Louise. Dit voorjaar staat Krystl ook in verschillende popzalen. Ten slotte was zij onlangs met “The Bluebirds” nog te gast bij Umberto Tan in het programma RTL Late Night (bekijk en beluister hier Krystl haar optreden bij RTL Late Night).
Na een tafelwissel werd het dinner vervolgd met een optreden van Casual Casino. Casual Casino is de coverband van dit jaar! Ook deze 4 mannen zijn ervaren, frivool en spelen de beste nummers in 3 sets van 45 minuten. Casual Casino heeft een breed repertoire van muzikanten die komen uit allerlei verschillende richtingen, zoals Jazz, Pop en Soul. Voor dit optreden was speciaal zanger en entertainer Jermaine Fleur gevraagd voor een knallend optreden.
Immers kwamen na zijn optreden the Ladies of Soul: Edsilia Rombley en Berget Lewis optreden! Deze 2 powervrouwen weten van elke gelegenheid een groot feest te maken!
Na de vele optredens, mooie speeches en prachtige entourage kijken we terug op een geweldig feest! Een feestje organiseren 50 jaar doe je niet zomaar!
feest organiseren 50 jaar – feestje organiseren 50 jaar – feest organiseren in amsterdam – origineel feestje organiseren