What a night…

Zaterdag 25 juni mochten wij een knalfeest organiseren ter ere van het 25- jarige bestaan van Agro Care bij Hudson Den Haag Zuid. Van entertainment tot aankleding tot de F&B, alles was tot de puntjes geregeld.

Agrocare is een internationaal tomaten teel bedrijf. Agro Care eigen is: aanpakken, recht op het doel af, grenzen durven verleggen. Of, zoals de slogan is: ‘No limits, no nonsense. Met ‘We care for people’ als motto is Agro Care zich veel meer bewust van de grote rol die het bedrijf speelt voor de maatschappij.

De gasten kwamen rond 8 uur aan bij de prachtige locatie van Hudson Den Zuid. Hier werden ze aan de Agro Care Live balie (gemaakt door Herkenbaar reclame) ontvangen door de hostesses van Six Stars Agency. Na ontvangst werd iedereen verzocht om voor de rode ballonnenwand gemaakt door de Ballonnerie om een leuke foto te maken ter aftrap van de avond.

Bij ontvangst werden de gasten verwelkomt met een glas champagne en een goede DJ-set van Radio Rave. De sfeer zat er al vanaf het begin goed in. Xander de Buisonjé verwelkomde Kees en andere aandeelhoudersop de stage voor een korte vragenronde en de echte aftrap van de avond door op de rode knop te drukken. Het feest kon nu echt beginnen!

Gedurende avond liepen er verschillende fotografen rond om de onvergetelijke momenten vast te leggen. Onder andere KeepSake, zij maakte een foto en printte die direct uit. Vervolgens wordt de foto op een costum Agro Care Live bierviltje geplakt en heb je een mooi aandenken. Wederom een succes!

De aankleding van Agro Care Live was volledig gepersonaliseerd in de kleuren van het thema. Boven de stage hing een gigantisch logo van Agro Care live gemaakt van piepschuim door VG de la Roy. Door de zaal heen hing een grote ballonnenslinger gemaakt door De Ballonnerie in de kleuren goud en rood. Zo voelde dit event echt bedrijfseigen.

Buiten de optredens op de stages was er nog veel meer te doen bij Hudson Den Haag Zuid. De spirit van Agro Care is ‘No limit, No nonsense’. Precies wat wij uitgevoerd hebben. Buiten de Cocktailbar en de open bar was er ook nog een te gekke felroze foute shotjesbar te vinden: Dé Shotjesbar! Hier bepaalt het rad je volgende stap. Na het draaien aan het rad neem je een van de shotjes of speel je een spel. Gegarandeerd een drankje, én gezelligheid!

Ook was er op de route van de toiletten nog van alles te doen. Met Beppie Bijsient werd er op de route de gekkigheid gestart met haar geweldige karaoke bingo waar ook prijzen te winnen waren. Vervolgens op de toiletten was een aantal keer in de avond de pop-up dj te vinden. Met deze Mobiele Spinkit werd er zelfs op de toiletten een feestje van gemaakt. Geen ontkomen aan!

Vanuit Artist & Planning, Anna Agency, Benz Agency, De Boeker Agency en Storm Agency is het geweldige entertainment verzorgd van de avond. Met een dikke line-up van artiesten als onder andere: Xander de Buisonjé, Emma Heesters, Berget Lewis, KrisKross Amsterdam, Sidney Samson en Sophisticated Live. Deze artiesten pakte de bezoekers helemaal in met hun shows!

Aan al het moois komt een eind, rond 01:30 werden de bezoekers door de hostesses een fijne avond gewenst. Om de kater te verzachten na deze onstuimige avond werden er bij vertrek HNGVR-shots weg gegeven met de quote “Hangovers are temporary, party stories are for ever”. Deze HNGVR-shots zitten vol met vitaminen die de ochtend erna de dag zullen versoepelen en dat iedereen er weer fris tegenaan kan! Ook werden de gasten bij vertrek nog een laatste keer vermaakt met een spectaculaire vuurspuw-show.

What a night! Wij willen graag al onze leveranciers bedanken die hebben meegewerkt aan deze fantastische productie.

Het was een knalfeest, tot de volgende!

 

Foto credits: Set Vexy en Menno Ridderhof